Betalen

Online betaalmogelijkheden
Betalen in de winkel
Op rekening kopen
Mislukte of geweigerde betaling




Online betaalmogelijkheden
Online betalen in onze webshop is eenvoudig en veilig. We accepteren diverse betaalmogelijkheden. De betalingen verlopen via een beveiligde internetkassa van Buckaroo. Dit is ook de naam die in het overzicht van je bank of creditcard te zien zal zijn. 

iDEAL
De bekendste en meest populaire online betaalmogelijkheid in Nederland. Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot of Knab bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Je betaalt snel, eenvoudig en veilig online via je eigen bank. Je bestelling wordt direct verstuurd. We brengen geen extra kosten in rekening voor betalen via iDEAL.

Creditcard
Met je MasterCard of Visa creditcard betaal je bij ons eenvoudig en veilig online. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards. Je hoeft je geen zorgen te maken over het verstrekken van je creditcard gegevens. Alle transacties verlopen via een SSL beveiligde server, dit betekent dat alle gegevens versleuteld worden voor zowel jouw als onze veiligheid. Na verificatie van de betaling versturen we je bestelling direct. Je creditcard wordt pas belast op het moment dat een artikel is verzonden. We brengen geen extra kosten in rekening voor betalen via creditcard.

Achteraf betalen via Klarna factuur
Je ontvangt eerst je bestelling, kunt het bestelde artikel rustig bekijken en vervolgens achteraf betalen, ideaal! Je ontvangt de factuur van Klarna bij je bestelling. Klarna biedt ook de mogelijkheid om de openstaande factuur online via iDEAL of overschrijving te betalen. De betalingstermijn van Klarna is 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Door voor deze betaalmethode te kiezen ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna Factuur.

Op basis van je gegevens vindt een kredietcheck plaats. Deze check kijkt of je in aanmerking komt om met Klarna te betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood - dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom je gegevens en probeer het gerust nog een keer. Word je onverhoopt toch geweigerd door Klarna, dan bieden wij je een alternatieve betaalmethode aan. Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dien je 18 jaar of ouder te zijn en moet het verzendadres en factuuradres gelijk zijn. Klarna kan alleen door consumenten gebruikt worden. Zakelijke bestellingen kunnen niet met Klarna betaald worden. Je bestelling wordt direct verstuurd. We brengen € 0,95 administratiekosten in rekening voor het het gebruik van Klarna Factuur.

PayPal
Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden. Je bestelling wordt direct verstuurd. We brengen geen extra kosten in rekening voor betalen via PayPal.

Overboeking
Betalen via een overboeking houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op onze bankrekening overmaakt. Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met daarin onze betalingsgegevens. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging. Bankoverschrijving is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, versturen we je bestelling direct. Hieronder vind je onze rekeninginformatie.

Bankrekening: Rabobank
IBAN: NL22 RABO 0121 8797 71
BIC: RABONL2U
Ten name van: Oriqo B.V.

Bancontact
Speciaal voor onze klanten in België bieden we deze betaalmogelijkheid aan. Bancontact is de bekendste en meest populaire online betaalmogelijkheid in België. De betaling doe je veilig en eenvoudig in je vertrouwde internetbankieromgeving. Je bestelling wordt direct verstuurd. We brengen geen extra kosten in rekening voor betalen via Bancontact.

TERUG NAAR BOVEN



Betalen in de winkel
Je kunt in onze winkel contant, met pin of met creditcard betalen. Meer informatie over de winkel, zoals het adres en openingstijden vind je hier.

TERUG NAAR BOVEN



Op rekening kopen
Voor bedrijven, onderwijsinstellingen en overheidsinstanties is kopen op rekening een mogelijkheid als voldaan wordt aan de criteria. De beoordeling hiervan ligt bij ons en onze financiële partners.

Voorwaarden

  • We verlenen enkel krediet aan bedrijven en instellingen
  • Onze kredietverzekeraar moet je bedrijf als voldoende kredietwaardig beoordelen
  • Je bedrijf dient langer dan 6 maanden bij de Kamer van Koophandel ingeschreven te staan
  • Betalingsconditie bedraagt 14 dagen netto
  • Om de aanvraag in behandeling te kunnen nemen dien je een uittreksel van de KvK aan te leveren (niet ouder dan 6 maanden)
  • Alle leveringen en betalingen vinden uitsluitend en alleen plaats volgens de "Algemene leverings- en betalingsvoorwaarden" van DeBeugelknaller.nl, zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Utrecht. Tenzij anders, schriftelijk overeengekomen.

Stuur je aanvraag voorzien van alle documenten per e-mail naar sales@oriqo.com.

TERUG NAAR BOVEN



Mislukte of geweigerde betaling
Het kan voorkomen dat je betaling niet goed doorkomt. Dit kan vele oorzaken hebben, zoals een storing bij de bank of het niet correct invullen van je creditcard gegevens. Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Heb je de bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijg je bericht dat de betaling is geweigerd? Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd. Wij hebben geen inzage in de reden waarom je betaling is afgekeurd. Je kunt het beste hierover contact opnemen met je bank of creditcardmaatschappij. Je kunt altijd nog voor een andere betaalmethode kiezen als je de betaling snel wilt afronden. 

Twijfel je of de betaling goed is aangekomen of wil je hulp bij het opnieuw plaatsen van een bestelling? Onze klantenservice helpt je hier graag bij.

TERUG NAAR BOVEN