Bezorgen & afhalen

Bezorgopties- en tijden
Bezorgkosten
Je bestelling volgen
Afhalen in de winkel




Bezorgopties- en tijden
Zodra je alle adresgegevens hebt ingevuld op de afrekenpagina wordt bij stap 2 (verzending) de snelste bezorgoptie getoond. Indien beschikbaar wordt daaronder ook het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL getoond (bij deze keuze vervalt de mogelijkheid tot levering voor dezelfde dag).

Voor 13.30 uur besteld, vandaag nog thuisbezorgd
Als het product bij ons op voorraad is en je bestelt vóór 13.30 uur op maandag t/m vrijdag, dan kan je kiezen om je bestelling gratis dezelfde avond (tussen 17.00- 22.00 uur) te laten bezorgen. Deze optie is niet mogelijk bij een PostNL afhaalpunt of op een afleveradres anders dan in Nederland.

Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis
Als het product bij ons op voorraad is en je bestelt op een werkdag voor 23.59 uur, dan kun je het de volgende dag al laten bezorgen met de vervoerder Red Je Pakketje (deze optie is niet mogelijk bij een PostNL afhaalpunt of op een afleveradres anders dan in Nederland). Bestel je op vrijdag, dan dien je voor 13.30 uur te bestellen om je bestelling dezelfde dag nog bezorgd te krijgen. Wanneer je op vrijdag na 13.30 uur besteld, maar voor 17.00 uur, dan kun je de bestelling op zaterdag nog laten leveren.

Ander bezorgmoment kiezen
Als de standaard bezorgoptie niet goed uitkomt, kun je het op een later moment laten bezorgen. Als jij bij stap 2 (verzending) klikt op "Bekijk alle bezorgopties", dan krijg je alle bezorgopties te zien in één overzicht. Je kan tot twee weken vooruit kijken en aangeven op welke dag je de bestelling wilt ontvangen. Ook kun je hierbij kiezen voor avondlevering.

Bezorging bij een afhaalpunt van PostNL
Als je liever niet wilt wachten op de bezorger, kun je de bestelling af laten leveren bij een afhaalpunt van PostNL (bij deze keuze vervalt de mogelijkheid tot levering voor dezelfde dag). Als je alle adresgegevens hebt ingevuld zal standaard het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden getoond. Wil je liever een ander afhaalpunt kiezen, dan is dat ook mogelijk. Klik op "Kies een ander afhaalpunt" en kies het afhaalpunt dat je wilt. Zodra je bestelling beschikbaar is bij het afhaalpunt ontvang je hierover bericht. Pakketten die te zwaar en te groot zijn kunnen helaas niet bij een afhaalpunt bezorgd worden. De optie zal dan ook niet getoond worden.

Grote en zware artikelen met UPS
Grote, zware artikelen worden door ons met UPS bezorgd. Bij het afronden van de bestelling worden dan ook geen andere bezorgopties getoond. Voor bezorging met UPS zijn andere bezorgtijden van toepassing, als je voor 17.00 uur bestelt heb je het de volgende werkdag in huis. UPS bezorgt niet in het weekend.

TERUG NAAR BOVEN



Bezorgkosten
In Nederland en België is bezorging voor bestellingen boven de €25 gratis. Voor bestellingen met een waarde lager dan €25 zijn de bezorgkosten €3,95.

TERUG NAAR BOVEN



Je bestelling volgen
Zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een e-mail met daarin het volgnummer van de zending. Ook staat er in de e-mail een link, waarop je kunt klikken om te bekijken wat de status van de zending is.

Werkt de link in de e-mail niet?
Met sommige e-mail programma's werkt de link niet. In dat geval kun je met het volgnummer zelf de status van je zending opvragen bij de bezorger. 

Begint het volgnummer met 3S? Ga dan naar www.postnl.nl om de status van je zending op te vragen.
Begint het volgnummer met 1Z? Ga dan naar www.ups.com om de status van je zending op te vragen.
Begint het volgnummer met 3542? Ga dan naar www.gls.nl om de status van je zending op te vragen.
Begint het volgnummer met R? Ga dan naar www.redjepakketje.com om de status van je zending op te vragen.

Heb je geen e-mail ontvangen?
Dit komt helaas wel eens voor. Wellicht heb je het e-mail adres niet goed ingevuld of is de e-mail in je ongewenste e-mail terecht gekomen. Geen probleem, onze klantenservice vertelt je graag wat de status van je zending is en wanneer je deze kunt verwachten.

TERUG NAAR BOVEN



Afhalen in de winkel
Heb je net een bestelling gedaan in onze webshop en wil je hem liever afhalen in Utrecht? Geen probleem. Neem even contact op met de klantenservice, zij kunnen ervoor zorgen dat je bestelling klaar wordt gelegd in de winkel en niet aan de bezorgdienst wordt meegegeven. Afhalen in de winkel is uiteraard gratis. Heb je bij de bestelling in de webshop bezorgkosten betaald? Dan betalen we deze aan je terug. Als je bestelling al is verstuurd is afhalen in de winkel helaas niet meer mogelijk. Meer informatie over de winkel, zoals het adres en de openingstijden vind je hier.

TERUG NAAR BOVEN