Service & contact

 

› Winkel
› Telefoon
› Chat
› E-mail
› Klacht



Winkel
In onze winkel in Utrecht kun je een groot deel van de producten uit onze webshop bekijken en uitproberen. Onze verkopers voorzien je graag van een persoonlijk en deskundig advies. Als je het juiste artikel hebt gevonden kun je deze contant, met pin of met creditcard afrekenen. Om teleurstelling te voorkomen raden wij aan om eerst even telefonisch contact met ons op te nemen of het product op voorraad is.

Adres
Oriqo.com
DeBeugelknaller.nl
Zonnebaan 25
3542EB Utrecht

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag         09.00 uur - 17.30 uur
Zaterdag & zondag Gesloten


De volgende feestdagen zijn wij gesloten

2e Paasdag Maandag 2 april 2018
Koningsdag Donderdag 27 april 2018
Hemelvaartsdag Donderdag 10 mei 2018
2e Pinksterdag Maandag 21 mei 2018
1e Kerstdag Maandag 25 december 2018
2e Kerstdag Dinsdag 26 december 2018
Nieuwjaarsdag Maandag 1 januari 2019




TERUG NAAR BOVEN



Telefoon
We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur.
Nederland: 030-2203408
België: 03-3033961

TERUG NAAR BOVEN



Chat
Rechtsonderin beeld kun je via een chatgesprek een vraag stellen aan één van onze klantenservice medewerkers. Op het moment dat er niemand beschikbaar is, verschijnt er op deze plek een contacformulier waar je een vraag of opmerking kunt achterlaten. We proberen deze zo snel mogelijk via de e-mail te beantwoorden.

TERUG NAAR BOVEN



E-mail
Via
e-mail zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Stuur je vraag of opmerking naar info@debeugelknaller.nl. We proberen je e-mail zo snel als mogelijk te beantwoorden.

TERUG NAAR BOVEN



Klacht
We vinden het uiteraard zeer vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan onze klantenservice door te geven, dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar DeBeugelknaller.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

TERUG NAAR BOVEN